loading...

بانك تور پريا لحظه

بازدید : 200
11 زمان : 1399:2

خيلي از مردم ، استراليا را كشور فرصت ها فرض مي كنند به همين خاطر براي اقامت در اين كشور از راه هاي قانوني و غير قانوني خود را به خطر مي اندازند تا خود را به اين كشور برسانند.حقيقت به روي همه معلوم است كه اين كشور مملو از جاذبه هاي ديدني و زيبا مي باشد كه تا با چشم خودتان نبينيد باورتان نمي شود.
قابل توجه گردشگران تور استراليا ، اين كشور در قاره ي استراليا و همچنين مركزيت آن كانبرا است.اگرچه كه كانبرا پايتخت كشور استراليا است اما سيدني بزرگ ترين شهر اين كشور مي باشد.

بازدید : 204
11 زمان : 1399:2

فرانسه كشوري كه با عنوان هاي متعددي آن را مي شناسند.عنوان هايي مانند پايتخت فرهنگي اروپا، كشور بازيگران مشهور تئاتر و سينما، كشوري براي خلق لحظات رمانتيك، كشور ناپلئون بُناپارت و جنگ هايش ، كشور شاعران و نويسندگان مشهوري چون الكساندر دوما، ويكتورهوگو، ژول ورن و گوستاو، كشور باغ موزه هاي سرسبز و كوه هاي پوشيده از برف آلپ و...
فرانسه يكي از زيباترين كشور هاي اروپاي غربي است و همواره جزو جذاب ترين كشور ها از نظر صنعت توريسم بوده است. قسمت‌ هاي شمالي و شمال شرقي فرانسه داراي آب‌ وهواي معتدل است و علاوه بر اين، شاهد جاذبه‌ هاي گردشگري و توريستي فراواني در اين كشور هستيم.
گردشگراني تور فرانسه را براي سفر خود انتخاب مي كنند كه براي گردشگري بين سنت و مدرنيه؛ هيجان و آرامش؛ هنر و تاريخ؛ طبيعت و يا ساخته هاي دست بشر يكي را براي بازديد انتخاب كنند.

بازدید : 201
11 زمان : 1399:2

صربستان واقع در جنوب شرقي قاره اروپا كه پايتخت آن شهر بلگراد مي باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام اين كشور تا سال 2006 مونته نگرو بوده است. صربستان با بسياري از كشورهاي توريستي همانند :از جنوب با آلباني ، از شمال با مجارستان، از غرب با كرواسي و هرزگوين و از شرق با بلغارستان همسايه مي باشند.
رودخانه دانوب با 2820 كيلومتر درست از قسمت غربي تور صربستان با مرز كشورهاي كرواسي و روماني عبور مي كند . در واقع صربستان از مركز، جنوب و خاور اروپا گذر كرده است كه مرزهاي مشترك زيادي با كشورهاي همسايه خود دارد. اگر با تور صربستان همراه شويد به اين امر پي ببريد كه اين كشور بسيار سر سبز، خوش آب و هوا و با پوشش گياهي انبوه مي باشد.

بازدید : 225
11 زمان : 1399:2

بدروم يكي از شهرهاي استان موغله در جنوب غربي شهر تركيه است كه در كنار ساحل درياي اژه از مراكز بسيار ديدني و توريستي با معماري فوق العاده خاص به سبك مصري در كنار قلعه قديمي قرار گرفته است.
زماني كه در ميان شهرهاي تركيه تور بدروم را انتخاب مي كنيد بسياري از موارد در اين شهر برايتان جذاب خواهد بود. شهري كه با برنامه هاي شبانه و شب زنده داريهايش در سراسر تركيه شهره است.شهر بدروم بر روي يك شبه جزيره به وجود آمده از ادغام بنا در شرق و غرب با قلعه بلند، خانه هاي سفيد رديف شده مابين دو بندر، گنبدها و كوچه هاي تنگ منتهي به دريا با كشتي هاي تفريحي كه شهرت جهاني يافته اند.

بازدید : 247
11 زمان : 1399:2

آنتاليا يكي از شهرهاي ساحلي كشور همسايه تركيه مي باشد، شرايط جوي آب و هواي اين شهر براي سفر در فصل هاي بهار و پاييز بسيار مناسب است. در تور آنتاليا بايد خيلي به مسئله آب و هوا دقت زيادي كرد، زيرا آب و هواي گرم و شرجي در فصول گرم سال بسيار نامناسب براي مسافران اين تورها مي باشد. تور آنتاليا يكي از تورهايي است كه در فصل تابستان كه دماي هوا بين 35 الي 45 درجه سانتي گراد و رطوبت آن بين 65 الي 85 درصد مي باشد اكثر توريستها را به سواحل و پلاژهاي زيباي آنتاليا مي كشاند. در ضمن بهتر است بدانيد كه اين شهر داراي بيش از 10 ماه آفتابي در سال مي باشد.

بازدید : 222
11 زمان : 1399:2

استانبول بزرگترين شهر كشور همسايه تركيه است كه از نظر اقتصادي قطب بزرگي در اين كشور به حساب مي آيد. اين شهر در سال 2010 به عنوان پايتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول يكي از پر مخاطب ترين تورها در كشور مي باشد و همچنين استانبول سومين رتبه گردشگري را نيز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است.
اين شهر زيبا براي مسافرين تور استانبول داراي دو بافت معماري مي باشد زيرا نيمي از آن در قاره آسيا و نيم ديگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور كه معلوم است بافت قسمت آسيايي آن بافت كهن و قديمي مي باشد و بافت شهري قسمت اروپايي آن بسيار جديدتر و بروزتر مي باشد.

بازدید : 231
11 زمان : 1399:2

شهر كاپادوكيا نام خطه اي تاريخي در كشور تركيه است كه نظر گردشگران و باستان شناسان زيادي را به خود جلب مي كند. اين شهر قدمتي كهن دارد و جزء چند شهر سنگي موجود در دنيا است كه به دليل جلوه شبيه به ماه، كليساهاي غاري شكل، شهرهاي زيرزميني و خانه هاي حفر شده در صخره و سنگ ها شهرت جهاني پيدا كرده است. اين منطقه تاريخي به دليل موقعيت خاصي كه دارد مورد توجه توريست هاي جهاني قرار گرفته كه هر ساله با تور كاپادوكيا از اين منطقه بازديد مي كنند.

بازدید : 239
11 زمان : 1399:2

ازمير يكي از جاذبه هاي كشور تركيه و يكي از مراكز مهم تجاري است كه به تركيه ي كوچك معروف مي باشد. شهر ازمير سومين شهر بزرگ تركيه است كه در كنار درياي بسيار زيبا و دل نواز ” اژه ” قرار گرفته و به دليل سواحل ماسه اي متعدد در جنوب اين شهر و شناخته شدن به عنوان شهري بندري، تجاري بازرگاني و علمي ، يكي از مهم ترين جاذبه هاي مهم گردشگري ومنبع درآمد كشور تركيه است.
شهر ازمير مناطق ديدني بسيار زياد و زيبايي دارد كه از جمله آن ها ” ميدان كناك ازمير ” ، “آسانسور ازمير” و ” قلعه كادفه كاله ازمير ” است همه ساله مورد استقبال بسياري از گردشگران تور ازمير بوده است.

بازدید : 226
11 زمان : 1399:2

دومين شهر بزرگ تركيه آنكارا و همچنين پايتخت تركيه مي باشد كه اين شهر قلب سياسي سرزمين ترك ها است و از شهر هاي پر گرشگر تركيه مي باشد كه سالانه تعداد زيادي گردشگران تور آنكارا به اين شهر مي آيند و از زيبايي ها تفريحات اين شهر نهايت لذت را مي برند.
آنكارا شهري جديد و نسبتا مدرن تركيه است كه ترك هاي استانبولي و كردهاي زيادي در خود جاي داده كه گزينه اي عالي براي توريست هاي تركيه مي باشد و دليلي محكمي براي انتخاب تور آنكارا توسط گردشگران است.
از نظر موقعيت جغرافيايي آنكارا از شمال با استان هاي چانكيري و بلو ، از قسمت غرب با اسكي شهير ، و از قسمت شرق با استان كيرشهير هم مرز است. وضعيت آب و هوايي شهر آنكارا براي گردشگران تور آنكارا به اين صورت است كه در تابستان ها گرم و در زمستان ها سرد و برفي است

بازدید : 224
11 زمان : 1399:2

كشور آذربايجان سالانه ميزبان گردشگران بسياري از سر تا سر دنيا بوده كه به تور باكو مي آيند. فرودگاه بين المللي شهر باكو كه نام ديگر آن فرودگاه بين المللي حيدر علي اف (Heydar Aliyev International Airport) بوده، تنها فرودگاه اين شهر مي باشد. فرودگاه بين المللي باكو يكي از 5 فرودگاه برتر كشور آذربايجان مي باشد. به طور حدودي اين فرودگاه سالانه 3 ميليون مسافر دارد. تمام گردشگران تور باكو پروازشان از سر تا سر جهان بر روي اين فرودگاه مي نشيند. همچنين اين فرودگاه داراي 2 پايانه مسسافر بري و 2 پايانه باربري بوده كه پايانه 1 مسافربري براي پرواز هاي بين المللي و پايانه 2 براي پرواز هاي داخلي در سال 1989 احداث شده است و ظرفيت پذيرش 6 ميليون مسافر را در سال دارا مي باشد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 266
  • بازدید کلی : 17174
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی